Det snöar!

Jei, äntligen snöar det är i Skövde. Det är dock inte så mycket men man får nöja sig med det. Bättre än regn i alla fall!

Btw, igår kväll var jag tvungen att åka till sjukhusets jourcentral eftersom jag höll på dö av halsont. Det visade sej att jag har halsfluss och fick antibiotika utskriven. Nu hoppas jag att detta jävulskap snart tänker lämna min kropp så jag kan bli frisk och ta itu med alla saker jag måste göra innan vi åker hem till Finland igen nästa vecka.

Ps: Läkaren blev sur på vårdcentralen och dess personal eftersom dom vägrade ta emot mej och avfärdade mej som en hypokondriker med fake-ont. Det made my day (eller night snarare) eftersom jag själv var sur på dom, hihi.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Är angina halsfluss på rikssvenska..?De har jag aldrig fattat..:)

2007-12-12 @ 16:34:49
URL: http://emppu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0