Finland calling

Nu är jag hemma. Har varit det hela dagen men som vanligt har det varit fullt upp hela dagen lång. Genast då jag kom hem till Dalsbruk åkte jag till min lillesysters julfest, väckte många roliga höggeminnen :) Blev dessutom uppbjuden till ringdans av en av eleverna, hih (de gamla takterna sitter i ännu...). Kom precis in efter en skön promenad och snart nalkas det bastu (i en fullständigt ny bastu), och vad passar bättre än det efter en lång och underbart solig (vinter)dag som denna.

Jag kommer att lägga upp en hel del bilder bara jag orkar leta fram alla kablar och annat grejs.

 



     
På vägen och i hytten

 
Selma får vara lös och är glad

 
Ceasar och Selma möts

 
Ceasar är julfin :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0