Gårdagen

Som jag skev igår var det jättroligt i Göteborg. Vi shoppade (jag köpte stövlarna och lite annat smått plock), åt gott och gick på "Jul på Liseberg". Det var så vackert på Liseberg med alla lampor, ljus, glada männsikor och juldofter. Vi var tyvärr ganska trötta efter en lång dag på stan så vi var inte där jättelänge men vi kollade in allt och njöt av julstämningen.

Nu har E och M.J åkt hem eftersom dom ska jobba imorron och jag är ensam hemma (M är ut med Selma), och jag är sjuk, igen. Fattar inte varför jag drar på mej allt nu, brukar för övrigt vara sjuk jättesällan, men inte denna höst (vinter), blä.. Kanske det är stressrelaterat..?! Hoppas det går om snart, har varken tid eller lust att vara sjuk, men vem har egentligen det då..?

image367
Kalla och trötta, men kära ♥ :-)

image368 image369
"Stövlarna" köpta på Din Sko (599kr, bra pris).

Kanske det kommer upp lite flera bilder bara jag får dem som M.J tog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0