Julsittning

Kom precis hem efter att ha uträttat det sista inför hemresan nästa vecka. Skönt att ha allt under kontroll. Köpte de sista klapparna och fick en "krya på dej-present" av M ♥. Presenten bestod av fina smycken från Indiska (jag fick välja dem själv).

Nu ska jag snart börja fixa till mej lite och sen blir det julsittning. Hörde att det brukar vara en riktig höjdare så jag ser fram emot kvällen. För mej tar kvällen dock slut efter sittningen eftersom det nog inte är det bästa att jag som inte är rikigt frisk ännu festar loss... Lite synd är det nog men jag ser hellre att jag är frisk till julen.

Nu ska jag gå kurera mina röda ögon och sen börja göra mej redo för kvällen!

Ha en skön lördag!


(Bilder på presenten från M kommer bara jag får igång kameran.)

image386
Här är de smycken jag skrev att jag skulle visa en bild på. De gröna får blir antingen jul- eller nyårssmycken medan halsbandet med kulan är en ny given favorit, jag tycker det är jättefint.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Hoppas ni får en trevlig kväll:)

2007-12-15 @ 16:41:21
URL: http://emppu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0