Måndag

Har tillbringat dagen i bibban igen, har tentapluggat där. Läsandet gick ganska bra trots att tentan är en "flumtenta" och man har ingen aning om vad som bör kunnas. Nu har jag precis ätit och senare ikväll ska jag och M gå på julkonstert, ska bli roligt.

Imorron ska jag repetera inför tentan och göra lite andra skoluppgifter som jag blev efter med då jag var sjuk (mår för övrigt bättre nu men har fortfarande lite ögoninflammation och hosta). Sen måste jag påbörja packningen inför hemresan och så ska jag åka till ICA Maxi och köpa hem lite svenska juldelikatesser :-). Jag är annars helt klar med allt som ska göras inför julen, klapparna är inhandlade och inslagna och allt annat som bör göras är gjort.

Nu blir det en vilostund på soffan...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

herregud, du har ju allt på stenkoll, jag har ingenting färdigt ännu jag. Bara era julklappar, men ajg har ju inget åt mina kompisar ännu. Håhhå, du passar perfekt som projektledare du ! ;)

2007-12-17 @ 19:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0