Mellandagsrea

Hemkommen efter en lång dag. Först jobbade jag och sedan bar det av mot Åbo och mellandagsrean. Snopet nog kom jag hem med endast ett par nya skor som jag ska ha då jag är ute med hunden, ett par vattentäta Nike-isar. M däremot hittade massor med fina kläder, speciellt förtjust är jag i hans nyinköpta skor. Han köpte två par skor på Bianco där nästan alla skor var nedsatta med 50%.

Nu blir det läggdags här, börjar jobba klockan 06 imorgon och det betyder att väckarklockan ringer vid 05.15, usch och fy! Har också klipptid imorgon, jag ska göra lite slingor och klippa topparna. Inga andra planer för morgondagen, blir nog en hemmakväll med familjen och M ♥. På lördag kanske vi åker en sväng till Salo bara för att fördriva tiden lite, vi får se :-)

(Bild på skorna kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0