Mysfredag

Har haft en jättebra dag idag trots alla krämpor. Halsflussen håller på ge sej men nu har jag istället fått (trumvirvel); ögoninflammation. Japp, jag ska visst aldrig få blir helt frisk jag...Men nåja, tänker inte låta detta förstöra min helg. Imorron ska jag gå julsittning, ska bli skoj. Köpte lite nytt krafs inför den idag, b.la. ett par nya festskor. Ska för övrigt ha på mej min nya paljettopp som fortfarande inte är använd. Har också lite smått fix inför hemfärden att ta itu med under helgen trots att jag fick mycket gjort idag, och så måste jag ju göra lite skolarbeten också, bl.a. tentaplugga... Fast jag är bara glad att jag mår bättre så jag tentapluggar med glädje (nåja, det där var kanske att överdriva lite men..).
Nu ska vi kolla på film!



Kommentarer
Postat av: paulina

tråkigt att du fått ögoninflammation istället. Sånt är så typiskt!

2007-12-14 @ 22:51:27
URL: http://paulinawallentin.blogg.se
Postat av: Alexandra

Paulina: Ja det känns inte så kul, jätteirriterande! Men finns inget man kan göra...

2007-12-15 @ 11:51:11
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0