Ny vecka

Då var det ny vecka igen då, julen närmar sej med stormsteg. Jag är en riktig julälskare och längtar jättemycket. På fredag kommer min syster E och M.J hit, vi skall nämligen åka till Göteborg och shoppa lite, skall dessutom till Liseberg. Det kommer att bli jätteroligt! Förutom detta kommer veckan att vara ganska tråkig och vanlig tror jag, jag har till exempel lite skolarbeten som måste göras.

Här i Skövde är det för övrigt jättedeprimerande väder idag, det ösregnar. Usch och fy. Jag vill ha snö och kallt, vinterväder ska det vara i december, punkt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!
Tack så jättemycket för er fina adventsgåva, vi fick den idag, tyvärr var snöstjärnan sönder, men kanske pappa kan limma den med locktait..:) Ni är så omtänksamma! Jag har ju sagt att där är så fint i Norr, säkert lika fint i Norra Sverige som i Norra Finland,och fridfullt, jag menar då du sa at du vill flytta till Norrland, efter att du sett Solstorm.Här är det oxå bara regn. Vi får hoppas det ändrar. Vi hörs!Hälsa M.
Krammamma

2007-12-03 @ 17:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0