Söndag

Idag ska vi iväg på ett besök hos en "släkting" och det är i stort sätt det enda jag kommer att göra. Vädret är för deprimerande för att jag skall ha energi att göra nått annat. Det är fruktansvärt där ute; blåst, regn, grått å mulet. Fy!!!

Imorgon är det jobb som gäller igen. Väldigt roligt så där på nyårsafton och allt. Nåja, får ta en tupplur då jag kommer hem så jag orkar vara vaken på nyårsfesten:-) Har för övrigt kommit på ett ganska bra knep för hur jag skall komma igång och piggna till då jag börjar jobba redan 06. Jag tar med min Mp3:a och lyssnar på RnB för fullt medan jag moppar kontorsgolven, därefter en stor kopp kaffe :-) Funkar ganska bra.

Avslutar med en bild på Selmis ute i skogen

image418

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0