Vilket decemberväder!

ÖSregnar där ute, och då menar jag verkligen ösregnar, det häller ner. USCH! Varför kan det inte snöa istället, längtar efter snön!?

Kom just hem efter en dag i skolan och på stan. Hade ett muntligt föredrag på engelska på lektionen, gick sådär, jag blir alltid så nervös... Efter föreläsningen gick jag och M till stan. Sprang mellan regndropparna och de olika buikerna i hopp om att hitta lite julklappar. Några klappar hittade vi och jag köpte också en ny tröja på Gina, en julröd stickad tröja, nice. Blev också en kopp kaffe och en macka på ett café.

Idag kommer E och M.J hit och imorron bär det av mot Göteborg, ska bli en rolig utfärd. Måste städa nu innan dom kommer eftersom M.J är allergisk mot hundar och Selma fäller ganska mycket. Efter städandet blir det en sväng till Maxi eftersom klyskåpet gapar relativt tomt, och så kan det ju inte vara då det nalkas gäster (vi ska dock inte köpa kött där...).

Tröjan jag köpte idag

image365

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!
Jaha, en sån tröja tänkte jag oxå köpa då vi var till Helsningfors med N och var in på Gina där, urfåninga biträden som var från Sverige men kunde inte betäna oss på svenska fast vi pratade svenska med dom, dom svarade på ENGELSKA..sjukt!Nåja, regn här oxå, bara regn! Väntar ni på gästerna nu? Ni skall ha roligt sen, Hälsa M! Vi hörs!
Krammamma

2007-12-07 @ 21:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0