Allmänt babbel

Idag har det varit en sällsynt lång(tråkig) dag. Jag sov hur länge som helst eftersom jag har sovit så dåligt de senaste nätterna och jag gjorde inget på hela förmiddagen (om jag skall vara helt ärlig gjorde jag nog inget stora delar av eftermiddagen heller...). Kom precis hem från en sväng på stan, jag hämtade ut ett HM-paket (igen) vars innehåll nu ska provas. Sen blir det middag och ikväll är det Grey´s på TV.

Imorron på eftermiddagen ska Selma till veterinären och innan det skall jag hinna med att vara aktiv studerande.



Update: Paketet från HM innehöll denna klänning, den är jättefin och finns dessutom till nedsatt pris på HM´s hemsida nu.

Kommentarer
Postat av: ebba

Vad åker du helst, skidor eller snowboard? :)

2007-11-21 @ 16:45:34
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: ebba

Haha, det låter ju kul! :) Hur kommer det sig att du inte åker skidor eller snowboard då? :S

2007-11-21 @ 16:52:04
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0