Beslut och planer

Jag har bestämt mej, i år skall jag göra mina egna julkort.

Syster E påstår att det är jätteroligt och avslappnande, i år skall jag ge det ett försök. Jag antar, och befarar, att jag kommer att tappa nerverna efter första kortet men det är väl värt ett försök i allafall...

Idag har jag inte gjort någonting, förutom fixat med bloggen och segat förstås. Det har varit en fruktansvärt lååång dag, men nu är den snart förbi. Imorron är det skolarbete och gym som gäller. På onsdagen har jag lektion i vanlig ordning och sen måste jag packa, jag åker ju hem till Finland på torsdagen. Ska bli roligt att komma hem, till vårt nya hem. Jag är ändå liten ledsen över att inte M kan komma med, men nåja, det är ju faktiskt bara fråga om några dagar vi är ifrån varandra ....



Mina föräldrars nya hus

image261 image262

♦Denna bild visar bygget i Nov. -06                  ♦ Denna bild visar bygget i Aug. - 07
                       
                             (Bilderna är tagna från ett berg på baksidan av huset)


                                              Undrar hur det ser ut nu?



Kommentarer
Postat av: syster e

haHA...jag kommer inte att göra egna julkort i år:) men ja köpt röda mattor o gardiner från ikea...snyyyggt:)

2007-11-06 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0