Finally

Rapporten är nu färdig. Grattis till oss :-)
Nja, eller nästan färdig, vi ska skriva typ innehållsförteckningen och sammanfattningen ännu, men sen...

Nu ska ja snart äta och sen ska jag göra absolut ingenting, bortsett från prommis med Semlan. Ikväll är Friends tillbaka i rutan igen efter helgen, inget annat bra på TV så kanske det blir en film, har ganska många som jag inte tittat på ännu. Får se.

Lägger upp några bilder på smycken jag vill ha från underbara kyssjohanna. Julklappstips :-)

Ps. Jag gillar speciellt ringen...

(Klicka för större bilder)




(Bilder lånade från www.kyssjohanna.se)

Kommentarer
Postat av: e

öhh va e d där kyssjohanna? e d dyra smycken??ha aldrig hört om d

2007-11-26 @ 17:58:11
Postat av: Alexandra

Kolla på hemsidan. Där finns allt möjligt, dom ja har där på bild dom e int dyra men d finns smycken för över 1000 också. Ringen är jättefin, visst?

2007-11-26 @ 18:00:05
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0