Idag...

... blir det gym igen efter en paus på 2 veckor. Har inte haft tid att gymma p.g.a. skoalarbeten och lite annat grejs, men nu ska jag börja igen, skönt! Solen lyser här också idag och temperaturen ligger på 7 grader, ser vacker ut när man tittar ut genom fönstret, jag skulle dock önska att marken var vit...

Nu ska jag springa iväg till stan för att kolla om en vinterjacka syster E vill ha finns att köpa på H&M i Skövde, hon kan inte hitta den i Sthlm :) Sen ska jag hämta ut ett Ellospaket och returnera en del av H&M kläderna jag beställde. Sen blir det gym.

Jag tycker för övrigt att det är sjukt att Marie Picasso i Idol kallas fet/överviktig. Speciellt sjukt är det när skönheten personifierad, dvs Bert Karlsson, uttrycker denna åsikt. Sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0