Ingen bra rubrik på lager

Astidigt väckning idag eftersom vi började lektionen i engelska ovanligt tidigt, det var dessutom en dubbellektion så den var också ovanligt lång. Men nu är jag hemma och har t.o.m hunnit med en sväng på stan. Julklappsshoppingen påbörjades, om man inte börjar i tid och lämnar allt till sista minuten blir det så dåliga och ogenomtänkta klappar, och det vill man ju inte! Dessutom köpte jag en paljettopp, det trodde jag aldrig! Toppen är festlig och paljettlig men ändå inte så paljettlig att man förväxlas med julgranspyntet, jag gillar den jättemycket. Köpte lite annat tjafs också, örhängen och lite smink till exempel.

Det regnar där ute nu, synd. Vi som har haft så vintrigt och fint här. Nåja, snön kommer väl tillbaka.
Nu ska här städas


Bilder på lite av "tjafset" och toppen

image333    image335


Kommentarer
Postat av: Emmi

Vi vill ju se bilder på toppen och tjafset, juh!

2007-11-28 @ 15:24:13
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: Alexandra

Orka ta bilder :)Får se, kanske lägger ja upp några.

2007-11-28 @ 16:23:31
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0