Kan inte komma på nån bra rubrik . . .

Har hunnit med massor idag fast klockan inte är så mycket ännu. Började skolan redan vid 09, extremt jobbigt att stiga upp när det var mörkt ute och kallt inne. Usch. Efter avslutat seminarium på skolan passade jag på att åka ut till Friskis & Svettis för att gymma lite, blev ett rikigt bra pass fast jag var ganska trög i starten.

Nu ska jag städa, packa och sen ska jag iväg till stan en sväng för att försöka hitta en fin farsdagspresent åt pappsen. Måste också komma ihåg att köpa ett kort åt våra grannar, som för övrigt också är från Finland, från samma trakter som M och jag (världen är allt bra liten), dom har fått en liten pojkbebis. Väldigt många som får barn nu.

Ikväll är det Grey's på TV, jee! Fast jag kan nästan tycka att serien har blivit lite sämre. Nån annan som också tycker det?

Lyssnar på: Christer i P3
väldigt bra radioprogram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0