Patetiskt

Har spenderat lördagen i skolan med praktikrapporten, härligt värre... Just ätit middag och ska inom kort kasta mej på soffan och slötitta på dåliga TVprogram. Senare blir det nog någon film, hade tänkt gå på bio idag och se "Solstorm" men jag är för trött och känner bara för att stanna hemma.

Imorron bli det en sväng på stan, ska börja kika på lite julklappar. Jag har nästan klart för mej vad alla mina nära och kära ska få, men till männen i mitt liv (dvs. pappa och M♥...) är det alltid lite knivigt att komma på nått bra. Har dessutom fått min värdecheck på 150kr från H&M så jag kan "handla gratis", som min mamma brukar säga :)

Nu blir det soffläge!

... först två semesterbilder, det var länge sedan jag lade upp sådana sist

image318 image320
Dessa tog jag på Kreta 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0