Spontanshopping

Min sväng på stan resulterade i lite shopping på Gina tricot. Har inte köpt något där på långa tider men idag kom jag hem med en tröja och två tunikor. Köpte dessutom en liten överraskning åt M, nagellack (Viva la Diva på Åhlens, det bästa lacket enligt mej, 85kr) och ytterligare lite småsaker jag måste ha för att kunna dra igång projekt "göra egna julkort".

Nu ska jag börja med dagens middag, vet inte ens vad jag ska laga ännu men jag kommer väl på något. M är fortfarande ute och leker krig, d.v.s. spelar airsoft.

Kommentarer
Postat av: jossan

Gina finns nu i helsingfors också, o blev glatt överraskad av att priserna ligger på samma nivå som i sverige!

2007-11-18 @ 14:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0