Spring på stan och kärleksmiddag

Blev en hel del spring på stan för att få alla ärenden uträttade innan M tröttnade totalt... :) Jag fixade allt förutom en farsdagspresent till pappa. Varför är det alltid så svårt att hitta bra presenter åt pappor?

Hämtade för övrigt ut mitt H&M-paket idag, min gula jacka passade perfekt! Paketet innehöll lite andra grejer också, endel som jag behåller och andra som jag ska skicka tillbaka omedelbums.

Kläderna jag tänker behålla. (Bild på den gula jackan hittar ni här)
(Bilder lånade från www.hm.se)



Ikväll blir det middag på Mango´s, Skövdes bästa restaurang. Vi har reserverat bord till klockan 20.00, innan vi går ska jag titta på "Planet Earth", en dokumentär om vår planet. Jag såg ett avsnitt av Oprah där dom talade om denna dokumentärserie, jag sa till M att jag så gärna vill se den och han lade detta på minne; idag fick jag DVD-boxen "Planet Earth" av honom  ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0