Äntligen!

Jippii, idag var min foton klara! Hämtade dom precis så jag har kvällens program utstakat, det ser ut såhär;
  • Rada in massor med foton i album (med massor menar jag närmare bestämt 279 st)
Tur att jag tycker om att pyssla me sånt här, jag är annars inte så pysslig av mej, har för kort stubin... Bilderna blev för övrigt otroligt fina och det var nästan värt att vänta på dem överlänge, men bara nästan. Nästa gång blir det nog old faithful Fuijicolor igen :)

Jag har hittat en ny favoritduschcreme, LdB's Shower Silk. Den doftar underbart gott, nästan som godis faktiskt. Just nu kostar den ca. 20 kr på H&M. Jag kan också tipsa om Herbal Essences shampo för torrt, färgat eller skadat hår. Det fungerar bra, doftar gott och kostar just nu också ca. 20 kr på H&M. Ett bra shampo till budgetpris.
image138image139


Imorron blir det nog en väldigt lång och jobbig dag, med tidig start dessutom. Ska ut på praktik och göra lite intervjuer, blä... Sedan har vi engelska igen, vilket är ännu mera blä. Efter föreläsningen måste vi antagligen ut till praktikplatsen igen för att fortsätta med ytterligare en intervju. Oj, oj, oj, fullspäckad dag. Nåja, jag är ju trots allt student och nått måste man väl göra för att förtjäna statens pengar, hah :)

Nu ska jag påbörja kvällen stora projekt.

So long!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0