Dagen som gått

Då var det fredag igen då! Skönt. Idag har det varit full fräs ända sen jag steg upp. Började dagen med att försena mej till föreäsningen, men bara med 5 min så det var inte så farligt. Efter lektionen hade jag och en kompis ett litet planeringsmöte. Vi skall ut på praktik och planerade lite intervjufrågor. Ärligt talat pratade vi nog mest om en massa annat... Brukar bli så. Efter "mötet" mötte jag upp M i stan och vi käkade lunch. Efter fläskmedaljong med champinjoner och senapssås bar det av mot Indiska. Jag fick, hör och häpna, med mej M denna gång och vi köpte lite grejer att piffa upp lägenheten med; kuddar, ljuslykta, duk och serveringsfat. Allt i lila, allt förutom ett kuddfodral. Jag lägger upp bilder lite senare.

Nu skall jag fixa lite här i lägenheten, tvätta Selma och senare ikväll ska jag grädda våfflor, dvs inviga mitt nya våffeljärn, jei :)

Lyssnar på: James Blunt - Give Me Some Love

Ha en trevlig fredag!





Den utlovade bilden på dagens inköp.


Kommentarer
Postat av: syster e

hej ha det blivit någo våfflor?själv ha jag fått middag, rosor och ett bad efter jobbet idag:)jag sluta ju sent idag så..kram

2007-10-05 @ 20:46:44
Postat av: Alexandra

E: jaoo, åt just våfflor, nami! Wow, du ha haft rikit lyx idag då! Kiva <3

2007-10-05 @ 20:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0