Dags att aktivera sej?!

Tråksöndag... Klockan är snart halv tre och jag har fortfarande inte gjort nått, bara segat. Usch! Ska dock iväg till gymmet nu snart, någonting måste man ju göra. Inget annat inplanerat, men jag måste fixa en grej inför imorron då vår praktik drar igång med en intervju med en personalhandläggare. Jag vet ärligt talat knappt vad en sån gör.. Nåja, frågorna är skrivna så det ska nog gå bra.

Igår skrev jag ju om "The Terminal", filmen med Tom Hanks som gick på kanal 5. Den var bättre än vad jag kom ihåg. Jag tror nästan jag är kär i Viktor Navorski, han är så söt och sympatisk :) Om ni ännu inte sett filmen tycker jag att ni ska göra det. Jag tror jag ska köpa den, jag brukar köpa filmer jag tycker är extra bra och det tycker jag denna är.

Nu ska jag ut med Selma och efter det blir det gym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0