Ditt och datt

Började dagen med lektion i engelska, det var faktiskt en helt okej lektion denna gång, men jag saknar Paul iaf... Vi har snart tenta i den här kursen (gud så tiden går fort...) och jag kan inte påstå att jag har studerat så flitigt under kursens gång så jag får nog plugga ordenligt till den.

Jag åker till Sthlm imorron med ett eftermiddagståg, eller jag skall iaf försöka få plats på ett, och kommer tillbaka till Skövde på söndagen. Undrar vad vi ska hitta på (nästan) hela stora familjen en helg i Sthlm?! Ska bli roligt, trots att min M ska bli hemma. Ett visst sällskap kommer på besök hit till Skövde också och jag kan lugnt säga att det känns skönt att jag slipper vara här då, mycket skönt.

Nu ska jag äta en chokladboll och läsa tidningen, efter det ska jag iväg och handla mat, måste också via Lagerhaus för att köpa en väggkrok med sugkopp till köket. Vi köpte lite köksgrejs där igår men glömde bort att vi behöver en sån så nu ska ja fixa det. Efter detta blir det gym igen, hopps det inte är så mycket folk där idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0