Duktig student

Nu har jag varit duktig, jag har pluggat hela dagen! Det är egentligen ganska konstigt att jag känner sej så duktig trots att jag bara har gjort nått man (borde) ha gjort, i princip, konstant de senaste 14 åren... Nåja.

På vägen hem från skolan stannade jag i stan en stund, hämtade ut medicin på Apoteket och tog en snabbis förbi H&M. Här i Skövde hade de 50% rea på "massor av höstkläder" (vilket nog var aning överdriven reklam...). Jag köpte inget men såg en tvättäkta vardagstransvestit. För mej som kommer från landet är det mycket intressant:) Han bar högklackat och kvinnojeans och kollade in en liten "minikjol" på damavdelningen. Intressant :)

Nu blir det snart mat här hos oss. Jag kanske ska baka jag en liten kaka ikväll, men bara om jag fortfarande har inspiration efter maten.



Selma. På den första bilden poserar hon med sitt nya reflexhalsband. På den andra bilden står hon och kikar ut genom fönstret eftersom pensionärerna i vårt grannhus är ute och spelar boule


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0