En heldag

Full fräs hela dagen. Kom precis hem efter en dag av shopping och bowling. Har varit skoj, tänker dock inte skriva några detaljer om bowlingen eftersom det gick åt pipsvängen för mej. Men, men det viktigaste är ju att man deltar...

Shoppade lite idag, hann inte titta så mycket efter saker åt mej eftersom jag agerade smakråd åt min lillesyster, ibland kan det vara lika roligt, vilket det var idag. Lite saker fick jag nog med mej hem och jag är jättenöjd med dem, dock ångrar jag att jag lät bli att köpa ett par fina läderhandskar i grått... Kanske åker jag tillbaka och köper dem imorron, kanske... 
 
Nu blir det snart tacos och lite TV tror jag, men först ska jag ta ett bad, så skönt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha joo :D du fick hjälpa mig du ;) Har haft bara nya kläder på mig i veckan:D

2007-10-25 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0