. . . . .

Har inte så mycket av värde att skriva. Dagen har sett ut så här; Jag på bibban med näsan i kurslitteraturen
Intressant.

När jag kom hem efter en lång dag hade min söta M fixat god middag bestående av fläskfilé tillagad i ugn och potatismos. Jättegott! I torsdag "firar" jag och M för övrigt 3 1/2 år tillsammans. Samtidigt som jag knappt kommer ihåg mitt liv utan M tycker jag att tiden vi tillbringat tillsammans har gått så fort... Konstigt.

image186


Nu planerar vi en resa till Prag i december, om vi flyger iväg blir det alltså inte London som vi ursprungligen tänkte. Inget är beställt ännu, vi måste nämligen se till att vi har tid och någon som kan ta hand om Selma innan vi bokar. Vi har dock hittat både billigt flyg och ett fint, centralt och billigt hotell. Hoppas det blir av!

Nu dricker jag kaffe och äter glass, gott! Mina planer på att byta ut några koppar kaffe mot te går inte så bra. Te smakar så lite och jag har svårt att vänja mej vid det. Jag har hittat en tesort som jag tycker är OK, Kobbs "Lust och Fägring", ska testa fler av Kobbs tesorter, kanske har dom nån som är ännu godare.


Jag väntar på mitt H&M-paket, jag vill ha min gula jacka nu!





(Bild lånad från www.kobbs.se)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vill till London jag ju !! Kan int vi fara dit alex ? ;) :D

2007-10-30 @ 18:12:27
Postat av: Alexandra

Nathalie: Nja, får se om vi alls kommer iväg. Svårt att få d att gå ihop me tid och Selma...

2007-10-30 @ 18:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0