Gillar listor, här kommer en liten "höstlista"


Vad ska du göra under hösten: Jag ska gå i skolan, försöka vara en aktiv liten student. Hoppas på en resa till London men tiden ser inte ut att räcka till så jag får nöja mej med en liten tripp över till Finland. Denna höst ska jag verkligen försöka ta vara på allt bättre, har en tendens att bara se fram emot saker hela tiden, glömmer nuet, och det vill jag råda bot på.

Höstens plagg:
Jag är besatt av handskar, halsdukar, mössor, baskrar; accessoarer helt enkelt.

Höstens accessoar
: Se svaret ovan :)

Alltid i väskan:
Mobilen, pengar/kort, kamera, läppglans och nycklar

Höst för dig:
Mysiga, mörka kvällar. Härliga färger. Tända ljus.

Vad läser du helst:
Borde läsa kurslitteratur, vill läsa Anna Janssons nya bok "Pojke försvunnen" men håller (fortfarande) på med "Jag och extra allt" av Morgan Spurlock

Ett hösttips:
Deppa inte ihop för att sommaren är förbi, njut av allt det fina hösten har att erbjuda, tex. alla underbara färger. Tänd ljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0