Gonatt

Nu ska jag gå lägga mej. Imorron är det dags för tentan, sen är detta lidande äntligen över (kanske en aning överdrivet, men...). Jag har, som ni märker, nämligen bestämt mej för att skriva den. Det får gå som det går. Tyvärr är det en eftermiddagstenta och jag kommer att sitter inspärrad i skolan från 14.30 till 19.30, eller nått sånt, jei... Jag hinner ju iaf hem i tid till Grey's, och det är ju tur eftersom det verkar bli ett spännande avsnitt.

Jag har idag bokat tåg till Sthlm igen, denna gång blir det dock inget besök där utan jag åker direkt vidare med färjan till Finland, hem. Ska bli så roligt att träffa familjen och få se hur vårt nybyggda hus ser ut, spännande. Synd bara att M inte kommer med hem, nåja, han väntar ju på mej här när jag kommer tillbaka ♥

Natt, natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0