Hemma igen!

Jaha, då var jag hemma igen då, har haft en jätterolig helg! Älskar hela min stora och underbart roliga familj! Synd att M inte var med denna gång, det var ju under detta familjebesök allt intressant hände, b.la. förlovningen! Nu känns det ganska tomt och tyst då vi endast är två personer, men man vänjer sej ganska snabbt. Är trött och ska nog inte göra något mera ikväll, blir kanske en sväng till McDonald's och sen TV.

Vill bara visa vad jag köpte på H&M i Sthlm, har spanat på den jättelänge men inte köpte den tidigare, nu gjorde jag det, och är jättenöjd. Köpte lite annat också men denna är min favorit därför blir det bara bild på den.

(Bild lånad från www.hm.se)

Nu ska jag umgås lite med M och sen kanske det blir McDonald's
Ikväll är det btw Cold Case på kanal 5, kl. 21.45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0