H&M

Så var dagens jobb avklarat, jag kom precis hem från skolan och en sväng på stan. Hämtade ut mitt H&M paket och innehållet verkar lovande, skall prova kläderna ännu men iaf. Nästa punkt på dagordningen är att ta itu med golvmoppandet, men först måste jag äta nått, hann knappt med någon frukost då vi började lektionen så tidigt.

Innehållet i mitt H&M paket. Är något skeptisk till det röda läppstiftet men behåller det iaf, dumt att skicka tillbaka endast ett yttepytte läppstift :) Blusen på första bilden köpte jag i lila (fanns ingen bild på nätet) och den sista tröjan fick jag gratis. Topparna är enligt mej dom absolut bästa man kan köpa på HM; sköna, billiga och håller bra. Paketet innehöll också lite kläder till M men bilder på dem lägger jag inte upp.


(Bilder lånade från www.hm.se)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0