Idag

Nu är vi hemma igen. Utflykten var trevlig men självaste Lidköping var inte mycket att se, men nu har vi iaf varit där och kan styka det från listan :) Skall försöka hinna med ett besök i Alingsås snart, men det blir säkert först om 2 veckor eftersom min syster E och hennes pojkvän kommer hit nästa helg och helgen efter det åker jag till Sthlm för att träffa hela stora familjen, ska bli så roligt!

Konstigt väder har det varit. När vi åkte från Skövde sken solen och man behövde inte ens ha en jacka på dej, nånstans halvvägs till Lidköping blev det dock världens dimma och helt mulet... På vägen hemåt började solen skina trots att dimman fortfarande låg ganska tät, vackert på ett konstigt sätt.

Resten av kvällen skall spenderas här hemma, jag tror jag håller på bli sjuk, har precis försökt kurera mej med satsumas och Häagen-Dazs "Strawberry Cheesecake", hjälpte föga... Hoppas jag inte blir sjuk! Skall kolla på "The Terminal" idag (kl.21.05 21.30), jag har sett den förut men jag tyckte att den var jättebra så jag vill se den igen.

Bilder från dagen i Lidköping
(Klicka, som vanligt, på bilden för större format)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0