Kattutställning

Blir inget besök från Sthlm i helgen eftersom syster E nu har fått halsfluss vilket smittar, synd! Vi hade ju en heltrevlig helg planerad men vi får helt enkelt ta det nån annan gång.

Jag och M kommer istället gå på en kattutställning vilket inte är närmelsevis lika kul som systerbesök, men det får duga. Jag vill så gärna ha en katt men det är inte en realistisk möjlighet, men drömma kan man alltid och det passar ju utmärkt att göra det på en utställning. Jag är mest sugen på att se rasen British Shorthair. Dom är bara så söta, speciellt de med grå päls ("British Blue"). En katt precis i min smak.

image123


En egen katt är ännu bara en dröm, men Selma är ju faktiskt min. Skall nog vara tyst och hålla tillgodo med det vad jag har, en söt liten labrador :)



Kommentarer
Postat av: e

nä tyvärr...inget besök denna helg men följande helg kommer att bli helfestlig:)och sen kan vi ju komma efter det till er och hälsa på:)fast d harmar nog..jag va helt säker på att jag inte hade halsfluss..p.s vet du vad läkaren sa..att detta är helt omedicinskt men det kan kännas skönt i halsen om man tar en likör..:)haha.kul

2007-10-10 @ 15:20:35
Postat av: Jenny

Ja hundar tillför så mkt mer än katter tycker ja =)
Så va glad för din labbis istället
Kram

2007-10-10 @ 16:25:14
URL: http://jennssan.blogg.se
Postat av: Alexandra

Jenny: Japp, det tycker jag med, egentligen. Men katter kan vara väldigt personliga och coola dom också :)

2007-10-10 @ 16:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0