Kväll igen

Så lider denna dag också sakta mot sitt slut. Har varit en trevlig dag. På vägen hem från kattutställningen stannade vi i Maxi-huset. Jag ville in till Skopunkten för att prova några skor jag sett på innan, dessutom behövde vi handla lite smått inför kvällens middag, som för övrigt bestod av Tortillas. Mycket gott! Till maten drack jag, för en gångs skull, nått annat än mjölk, jag drack en cider, Rekorderlig cider med smak av krusbär, den är så grymt god.

Tillbaka till Skopunkten; alla skor jag hade kollat in var grymt fula på foten så jag köpte inga, synd. M skulle också han försöka hitta skor idag men han kunde inte heller hitta några fina. Däremot köpte han, inspirerad av mej, ett par fina handskar i skinn.

Nu skall jag läsa min nyinköpta tidning, Plaza Kvinna, och äta Fazers choklad med bär. Jag gillar egentligen inte Fazers choklad, den är för "mäktig" för mej men denna måste jag bara testa, hoppas den smakar gott. Senare blir det film, vi kollar antagligen på nått som går på TV så det blir nog "Murder by Numbers" , den går ikväll på kanal 5 klockan 21.30.

image143image144

Kommentarer
Postat av: Emmi

Den där chokosorten e ju int god, vanlig fazers blå ska de va! :)

2007-10-14 @ 14:14:39
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: Alexandra

Emmi: Nej! Den va god till skillnad från dom andra. Men smaken är som baken. Föredrar dock Marabou fortf.

2007-10-14 @ 14:19:28
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0