Kvällen

Nu är det rent och fint i lägenheten. Doftar så gott av Grumme (såpan), min favorit bland alla rengöringsmedel, eller min favorit efter klorin... Tror jag är klorinmissbrukare, använder nämligen det till nästan allt då det gäller städning :) Nu har det dessutom kommit ut en ny klorinprodukt, "Klorin mousse", jag har såklart testat den och tycker den är jättebra, lite svagare än vanligt klorin men ger ändå samma extremt rena känsla. Hmn, intressant, eller vad?!

Imorron ska vi till vår praktikplats igen, skall göra ännu en intervju men sen är vi snart klara och kan påbörja rapportskrivandet. För övrigt har jag inget inplanerat imorron, eller jo; jag skall iväg på en rutinkontroll hos läkaren och så blir nog en sväng på stan.

Nu ska jag kolla på Friends, det enda bra programmet på TV idag. Måndag är helt enkelt en dålig TV-dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0