Långsamt.

Sitter är och väntar på att klockan ska bli tenta-dags, men tiden går långsamt då man väntar på nått (obehagligt)... Får se hur det ska gå idag, jag är så konstigt nervös, brukar inte vara så här hyper över nått så banalt som en liten tenta, men idag är det annorlunda, konstigt.

Ikväll då jag kommer hem ska jag bara slappa, både fyskiskt och psykiskt :) Ingen energi ska slösas på tankar kring "field", "tenor" och "mode", inga! Jag ska kolla på Grey's och så ska jag lyssna på musik gjord av min syster J och hennes pojkvän V-P.

Nu ska jag fixa till mej och sen ska jag nog gå till skolan för att repetera lite.

Wish me luck!

image196


Kommentarer
Postat av: Emmi

Lycka till!!
Vad är det förresten för musik J och V-P gör..?

2007-10-31 @ 11:59:43
URL: http://emppu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0