Lumene Blueberry Curl Mascara, och lite annat.

Denna vill jag testa, verkar väldigt bra. Bara mascaran jag använder nu är slut skall jag köpa denna. Någon som redan testat kanske?

Kvällen har annars varit lugn. Jag har gjort mitt skolarbetet, kollat på TV och allt det andra vanliga. Imorron blir det skola på morgonen därefter ett litet planeringsmöte inför mera skolarbete och sen skall jag fixa dom redan många gånger nämnda ärandena. Skönt med fredag, hoppas på bra väder nu i helgen så vi kan påbörja vår Västra Götaland-sightseeing.

Kollade lite på "Du är vad du äter" idag. Jag kan inte fatta hur man kan gå ner 30kg på 8 veckor...?! Han måste ha ätit bara skräp innan alltså, bara skräp.

(Bild lånad från www.lumene.fi)



Fortsätter lägga in mina favoritbilder från våra resor och dylikt.
Dessa knäppte jag i Grekland, i en liten ort utanför Chania.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0