Måndag igen...

Jaha, då böjar en ny vecka igen då, som jag redan sagt, tiden går så fort... Veckan kommer för en gångs skull ägnas åt skolarbeten, och idag är inget undantag. Jag skall iväg till biblioteket nu, leta reda på lite tidningsartiklar och sen är det bara att sätta igång och jämföra dessa...

Vädret här i Skövde är fortfarande grått och tråkigt, men kanske väderprognosen för veckan ser bättre ut, jag vet inte...

För övrigt väntar jag redan nu på nästa veckoslut eftersom syster E och hennes pojkvän kanske kommer hit till oss då, skall bli roligt, om dom kommer. Kanske, kanske.

Nåja, bara att bita i det sura äpplet och sätta igång med skolarbetet!


Lägger in en av mina höstbilder, denna tog jag i Sthlm. Älskar färgerna, så fina att titta på nu då allt är grått.

Lyssnar på: Peter Jöback - Stockholm i Natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0