Middagstips!

M's tur att välja mat idag och det blev flyllda pitabröd enligt min lillesyster recept, mycket gott. Och enkelt! Receptet går ut på att man fyller värmda pitabröd med det man vill :) Vi hade kyckling, tomat, rödlök, majs, riven ost, sallad, gurka och creme fraiche.

Efter träningen åkte vi till Maxi för att fylla på i skafferiet igen :) Hann inte med alla ärenden idag men imorron ska jag ta tag i dem. Jag är btw på bättre humör nu, vet ej om det var träningen eller middagen som gjorde det, skönt är det iaf och jag är glad att jag steg upp ur sängen trots allt :)

Ikväll är det "Du är vad du äter" och "Skins" på TV, inga höjdarprogram men jag brukar kolla iaf :)

NU ska jag fixa min skoluppgift, sista minuten, as always. Nåja, jobbar bäst under lite tidspress.

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

mmm, låter riktigt gott! =)

2007-10-04 @ 18:42:51
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: Emmi

Bra att det känns bättre nu:)

2007-10-04 @ 18:46:35
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: Alexandra

NR126: Japp, värt att testa. Bra då det går så snabbt, man hinner inte småäta nått annat innan maten:)
Emmi: Japp, går bra så länge man inte tänker...

2007-10-04 @ 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0