Nu blev det kväller

Kväll igen! Har varit en bra dag idag, skostrulet till trots. Läkarbesöket gick också bra men jag skall dit igen i torsdag för att få ett recept utskrivet.

Åt middag för en stund sedan, idag blev det fisk, potatis och äggsås, gott var det! Som bäst håller vi på tvätta, usch, det är så jobbigt, tur att M inte tycker det så han gör, om jag skall vara ärlig, det mesta, snällis!

Skall åka till Sthlm nu i helgen men det ser dåligt ut på tågfronten eftersom många rutter är slutsålda. Jag kanske skippar lektionen i engelska som vi har på fredagen och åker redan på  torsdagen då det finns lite flera platser kvar. Nåja, får se hur läget ser ut imorron.

Snart ska jag kolla på Friends och äta ananas, senare blir det Desperate Housewives.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0