Onsdag!

Dagen började på ett brutalt sätt då dörrklockan ringde redan lite innan 08.00, det var några gubbar som kom för att fixa något med husets porttelefon. Efter det bar det iväg mot skolan, jag fick förstås bråttom, hur kommer det sej att jag alltid får det då jag ska iväg nånstans..? Nåja. Presentationen gick iaf bra, jag var inte så nervös, vilket kanske beror på att vi endast är 3 st som går denna kurs, hmn.. Känns nästan patetiskt att gå till lektionerna :) Efter lektionen gick jag och en kompis till stan, gick där en liten stund... Jag kom hem med Rosa Bandet, en ljuslykta (Indiska 30kr) och en munkjacka (= hupparifinlandssvenska; H&M 198kr)

Nu ska jag fixa nått att äta, efter det ska jag iväg och gymma. Senare blir det nog bara en promenad med Selma och sen TV-kväll för hela slanten, Grey's ikväll, juh!

Bild på vad jag köpte idag, inte så bra bild dock... Ps. Jag är inne i en lila period nu:)

Lyssnar på: Sean Paul feat. Eve - Give it to You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0