Som jag anade

Dagen har varit lång, jag kom precis hem. Jag steg upp jättetidigt, i mina mått mätt, och vi åkte iväg för att intervjua utbildningschefen på vår praktikplats. Intervjun blev jättelång och då den var slut var vi (tyvärr) tvugna att åka till skolan för att genomlida en lektion i engelska. Efter lektionen, och en snabb lunch, bar det återigen av mot praktikplatsen där vi fortsatte med ytterligare en intervju. Ganska jobbigt med en massa fläng men det vi håller på med är iaf intressant, alla har det inte så  lyxigt....

Efter att skoldagen var avklarad fortsatte jag på det duktiga spåret och åkte iväg för att gymma.Träningen var bra trots att gymmet var fullt med folk. Det brukar vara ganska folktomt den tiden jag var där idag, men inte denna gång.

Ikväll skall jag baka en rulltårta och försöka hitta nån bra film att kolla på. Nu är det snart dags för mat, idag blir det mos och köttfärssås (gjord på matlagningsgrädde) + riven morot, en perfekt kombination!

Ps. Hittade handskarna i rätt storlek idag, jee :)

Kommentarer
Postat av: e

jaha..jag ska laga skinkpaj strax..vad blir det för rulltårta då?med chokokräm emellan?jag laga drömtårta för en tid sen den blev god..men dom spricker alltid upp..d ser trist ut..nå ha en trevlig kväll..vi hörs kram:)

2007-10-12 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0