Ännu en lista . . .

Favoritplagg i garderoben just nu: Någon av mina tunikor
Byter gärna garderob med: Sarah Jessica Parker
Trivs bäst i: Jeans och tunika/blus, eller mysiga "hemmakläder"
Bästa stiltipset: Hel och ren :)
Beskriv min stil: Mixad efter humör med en touch av det som är "inne"
Vanligaste färgen på mina kläder: Har mycket grönt, gult och brunt
I höst kommer jag gå klädd i: Kommer nog att satsa på varma sköna tröjor och jeans, variera med halsdukar och andra accessoarer
Men absolut inte i: Hmn...
Jag doftar just nu: Versace "Bright Crystal", Lacoste "Touch of Sun"
Favoritmodellen just nu: Har ingen favoritmodell
Byxa eller kjol? Byxa!
Så många skor har jag: Vet inte exakt, över 20 st.
Smink till vardags: Mascara, foundation, rouge, läppglans
Festsminkning: Som till vardags men jag markerar ögonen mera då det är fest.
Sminktips till allmänheten: Tvätta alltid bort sminket, och köp nytt med jämna mellanrum
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Snygga skor, vet inte vilka dock...
Mig själv med tre ord: Envis, glad och kort stubin :)
Jag tränar: På gym....
Jag ville bli när jag var liten: Frisör eller flygvärdinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0