Bitten Sarah Jessica Parker

Gillar verkligen Sarah Jessica Parkers egen klädkollektion, både idén och kläderna faktiskt. Hon samarbetar med Steve & Barry's och har med mottot "Fashion is not a luxury, it's a right" tagit fram en klädkollektion där allt kostar under 20$. Kläderna finns, vad jag vet, tyvärr inte att få utanför Amerika men man kan ju alltid kolla in dem på, till exempel, hemsidan; http://www.bittensjp.com/. Jag tycker iaf att kläderna är snygga och stilrena.
(Kanske har många bloggare redan skrivit om denna kollektion, men jag har inte, så jag gör det iaf)

Brukar inte bry mej om kändisar och vad som händer i kändisvärlden men SJP gillar jag, vet ej varför. Gillar också Reese Witherspoon av nån orsak, fastän jag knappt sett några fimer där hon är med.


image22
image23


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg med hennes kläder i Oprah, jag blev helt chockad över hur billiga dem var!!! Säg till om du får reda på att dem börjar sälja dem här i Sverige för det mesta var supersnyggt!!
Och om du vill se en bra film med Reese så se Legally Blonde, min favoritfilm hihi.

2007-09-26 @ 12:35:44
Postat av: Alexandra

Japp, jag såg också det Oprah avsnittet. Fina, billiga kläder, vad är bättre än det..?!

2007-09-26 @ 12:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0