Dagen

Dagen har varit en i mängden, men jag har haft trevligt iaf :) Kom precis hem från gymmet, tränade mest ryggen idag. Åkte via Maxi påvägen hem och handlade ingredienserna som behövs för att steka plättar, det är nämligen det jag skall göra nu. Innan gymmet hämtade jag ut ett paket från HM, och så köpte jag lite nödvändigheter (läs: underkläder) på Lindex, dom hade väldigt bra erbjudanden där idag.

Nu ska jag steka plättarna är sen är det nog snart dags för Grey's Anatomy, åh min favoritserie!

Innehållet i mitt HM-paket (bilder från www.hm.se)


Kommentarer
Postat av: Emmi

Värst va du e hurtig o gymtränar hela tiden...Jag blir riktigt avundsjuk...

2007-09-27 @ 09:23:12
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: Alexandra

Emmi: Jag måst, ha köpt årskort :)Känns inte precis värt att kasta 150euro på inget... Och de e faktiskt roligt också :)

2007-09-27 @ 11:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0