Fredag!

Skönt med fredag, det är något speciellt med denna veckodag! Steg upp tidigt idag och har redan hunnit med en massa trots att klockan inte är så mycket, jag har bl.a. tvättat vår badrumsmatta, för hand! Mycket duktigt. Snart skall jag iväg och gymma och sen ska jag försöka gå iväg till rastgården med Selma. Inte så hemskt mycket  annat spännande på G, men kanske hittar vi på något lite mera spännande ikväll, det har ju inte varit den mest spännande veckan precis... Men man måste ha tråkigt ibland också för att kunna uppskatta det speciella och roliga som händer, eller?

Kan också berätta att innehållet i HM-paketet var jättebra. Gillar speciellt tunikan, skön och passligt vardagssnygg. Jag invigde den igår och måste erkänna att jag har den på mej idag också :)

Nu ska jag packa gymväskan och sen ska jag iväg och vara duktig!

image32

Kommentarer
Postat av: Emmi

Aj aj samma skjorta på två dagar i rad, går det verkligen för sig ...:)

2007-09-28 @ 14:29:33
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: Alexandra

Emmi: Japp, om den e lika fin som den här :P Tänkte egentligen bära rött idag, men kom sen fram till att det enda röda plagg jag äger, e jättefult å i princip oanvändbart...

2007-09-28 @ 15:45:38
Postat av: Emmi

Nån speciell anledning till att du ville bära rött idag...?

2007-09-28 @ 16:54:08
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: Alexandra

Emmi: Japp, för att visa stöd för Burma. (www.aftonbladet.se)

2007-09-28 @ 17:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0