Hemkommen

Nu är vi hemma igen. Vi hade en jätterolig helg. Igår var vi på Ikea hela dagen, handlade en hel del, allt från nya möbler till blommor och ramar. Vi köpte en förvaringsmöbel, ny stol till datorbordet, mattor, dynor, lampor, sängöverkast, gardiner och mycket annat (nedan kan ni se några bilder på det vi köpt; lånade från www.ikea.se). Vi skall möblera och fixa om i vårt sovrum, rummet har varit blått innan, men nu skall det bli brunt, skall bli roligt att se förändringen efter att allt det nya är framplockat, hela rummet blev ju som nytt bara när jag lade mattorna på golvet...

Sitter hemma och väntar på att några gubbar skall komma och kolla våra fönster, någon rutinkontroll, men dom kommer aldrig... Jag har varit vaken sedan kl. 8 och väntat på dem. Nåja, fick ju en tidig start på dagen iaf. Ute är det mulet och tråkigt men efter att jag druckit mitt morgonkaffe skall jag ut med Selma. Sen skall jag fixa lägenheten. M är inte hemma, han är till Göteborg, han hämtar vår nya dator. Skall bli skönt med en tyst och snabb dator, denna börjar ha några år på nacken och låter som en skördetröska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0