Idag.

Dagen började, som vanligt, ganska långt efter vad andra kallar för morgon... Jag kommer bara inte ur sängen före kl. 10, det går inte, om jag inte måste då förstås.. Degade lite framför datorn och TVn innan dagen började på allvar med en sväng till bibban. Var tvungen att låna en bok jag måste ha för några skolarbeten, boken borde jag egentligen redan börjat läsa...

Blev en sväng på stan också, köpte dock inget eftersom jag "sparar mej" inför helgens besök i Sthlm. Jag och M skall åka till min syster över helgen. Jag å syster E ska iväg på Ladies Night, skall bli väldigt roligt. Under helgen skall vi även hinna med shopping och ett besök på IKEA.

Nu skall vi snart äta här, köttfärsbiff och potatis. Efter det blir det gym och sen måste jag ta itu med en skoluppgift som skall vara klar imorron, jippii vad roligt . . .

Kanske hinner jag lägga upp lite bilder ikväll.


Kommentarer
Postat av: syster e

hej!Va kul me din blogg..även om jag aldrig sku ha tid att skriva en egen:)nu måste ju någon läsa den då också va?:)vi ses snart,kram

2007-09-20 @ 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0