Idag.

Dagen har varit ganska tråkig om man bortser från att jag träffade en av mina kompisar och hennes labrador, Bella. Vi trotsade regnet och det allmänt asiga vädret och spenderade 2h i rastgården där hundarna fick springa omkring. Skoj för Selma att leka med någon som var lika "tuff i tagen", dom var väldigt likasinnade, vilket kanske inte är så konstigt eftersom dom båda är av rasen Labrador Retriver. Jag kommer att lägga upp lite bilder på hundarna här på bloggen senare. Efter att vi kom hem var jag tvungen att duscha hunden, verkligen äckligt där ute idag och Selma var smutsig och våt, blä.

För övrigt har jag inte gjort så mycket idag... Det gamla vanliga bara. Ska kolla igenom våra foton som är sparade på datorn nu, sen ska dom brännas på skiva och föras till fotoaffären för framkallning. Har nog långt över 200 bilder som ska framkallas, blir skoj att ordna in alla bilder i album sedan. Mycket intressant inlägg detta, nåja.

Snart Desperate Housewives på kanal 5!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0