Just for your information

Listan snodde jag från lottisin

KLÄDER
Skor:
Många olika, för tillfälet mest Converse tror jag nog
Tofflor: Inga tofflor för min del
Byxor: Jeans från MQ
T-shirts: Om jag använder nån t-shirt är det nog någon vanlig basic i svart, vit, grå, i övrigt mest toppar.
Sockar: Svarta, vita, gråa

ACCESSOARER
Väska:
Min stora röda från Åhlens, min favorit över alla.
Halsduk/sjal: Många olika mönstrade från H&M. När vädret blir kallare blir det nog mitt nyinköpta set från Åhlens (Bild påväg upp)
Örhängen: Guldknoppar.
Klocka: Har ingen klocka för tillfället, dock sugen på att köpa en i läder från Lacoste

BADRUM
Tandprodukt: Det vanliga; tandborste, tandkräm och tandtråd.
Hårprodukt: Lee Stafford
Hudkräm: Dove "Summer Lotion!"
Ansikstvätt: L'oreal
Fotkräm: Scholl, by far den bästa
Huvudvärkstablett: Ipren 400

ÖVRIGT

Kaffe: Gevalia, Milea
Café/konditori: . . .
Glass: Alla former och färger av Pappagallo-glass
TV-serie: Grey's Anatomy, patetiskt beroende av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0