Lite fredag och lördag

Mycket lyckad kväll igår. Showen var fantastiskt rolig, det enda minuset var att det gällde alkoholförbud på läktaren, det är tydligen emot alkohollagen på något sätt... Tornving, Stenmarck och Bergqvist var en utmärkt kombination och bjöd på en rolig och avslappnad show. Jag måste faktiskt medge att jag gillar Tornving mest, han är dock inte sötast ;) Globen var fylld av 10 022 kvinnor, ganska otroligt faktiskt... T-shirten som delades ut var söt, även om jag nog bara kommer att använda den som gymtröja...

Kan kort och gott säga att denna show är väl värd ett besök.

Idag har vi shoppat, åkte ut till köpcentret i Täby. Stort och överfullt köpcentrum, men vi hade en trevlig dag där ute. Jag kom hem med en ny jacka och en ny väska. Jackan har jag kollat in för länge sedan men köpte den nu först, väskan vara bara för fin för att inte köpa (Bilder kommer senare).

När vi kom hem gräddade vi våfflor. Mycket, mycket gott! Nu skall  vi kolla på film, blev ingen middag ute, alla var för trötta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0